Monday, August 17, 2015

Αχ κατακαημένοι Καβείριοι τι σας έμελλε να πάθετε!



Χθες το βράδυ πήγα να πάρω ένα παγωτό από το ψιλικατζίδικο και όπως σε όλα τα ψιλικατζίδικα εκεί ήταν μαζεμένες οι αξιαγάπητες κατά τα άλλα κυρίες της γειτονιάς οι
οποίες συνήθως συζητούν για τους άντρες τους, τα εγγόνια τους, τα παιδιά τους, τα παλιόπαιδα τα ατίθασα (Συγγνώμη κ. Τσιφόρε δεν θα το ξανακάνω) και άλλα πολλά. Γενικώς προσπαθούν να δείξουν ότι είναι η μία πιο έξυπνη από την άλλη. Οπότε εκεί που είμαι εγώ και προσπαθώ να διαλέξω τι χωνάκι θα πάρω ακούω: «Εάν έχεις γεννηθεί 20η ή 21η μέρα της Σελήνες κατά τους Καβείριους είναι σίγουρο πως» εκεί για κάποιο λόγο ο εγκέφαλος μου αποφάσισε και πολύ σωστά μάλιστα να κόψει την επικοινωνία με τα αυτιά μου. Βγαίνοντας από το ψιλικατζίδικο ακούω πάλι: «Εγώ ξέρω την αλήθεια πίσω από όλα αυτά» Εκεί επιτάχυνα το βήμα μου γιατί μπορεί να έτρωγα το σταντ με τα περιοδικά από την λύσσα μου.


Ως άνθρωπος έχω μία πολύ περίεργη πετριά. Εάν κάποιος μου πει ότι ξέρει την ΑΛΗΘΕΙΑ. ΤΗΝ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΛΗΘΕΙΑ. ΕΚΕΙΝΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ. Υπάρχει περίπτωση να κάνω και φόνο. Γιατί οι δυστυχώς ή ευτυχώς οι σοφιστές είχαν δίκιο. Δεν υπάρχει απόλυτη αλήθεια.  Π.χ. Για μένα η Αλήθεια είναι ο Ιησούς. Για σένα φίλε άθεε η δική μου η αλήθεια απλά δεν υπάρχει.
 

Για τον ίδιο λόγο δεν μιλάμε για επιστημονική αλήθεια αλλά για επιστημονική ΓΝΩΣΗ. |
 

Οπότε αγαπητή κυρία  στο ψιλικατζίδικο που κάνατε πικρό το παγωτό μου λέγατε την άποψή σας. Και ναι οκέυ μπορεί να αποτελεί προσωπική σου αλήθεια όπως εμένα με την θρησκεία αλλά ο τρόπος που το «πουλάς» σε κάνει αυθεντία ενώ δεν είσαι. Βασικά κανένας δεν θα μπορούσε να είναι αυθεντία στα μυστήρια. Οι αρχαίοι είχαν ένα αρκετό μεγάλο κόλλημα με τα μυστήρια να μένουν μυστήρια. Τρελό ε; Του Αναξαγόρα κάτι του ξέφυγε σε αμύητους και αναγκάστηκε να φύγει από την Ελλάδα. Ο  άνθρωπος μετανάστευσε γιατί αποκάλυψε κάτι για τα μυστήρια! Και εσύ 2.500 χρόνια μετά ξέρεις τι λέγαν οι Καβείριοι για το φεγγάρι; Θα φάω και το σταντ με τα πατατάκια!

Ναι, ναι έχουμε κάποιες πληροφορίες πχ ότι τα Καβείρια μυστήρια είχαν να κάνουν με την ζωή (τάδε έφη βικιπαίδεια) ενώ τα Ελευσίνια και τα Ορφικά με τον θάνατο και τις θεότητες που λάτρευαν σε αυτά αλλά πέραν τούτου ΝΑΔΑ. Επειδή διάβασες εσύ κάτι σε βιβλία ποιότητας Λιακόπουλου δεν είναι και σωστό.  Και ο Σωκράτης έν οίδα ότι ουδέν οίδα έλεγε! Εσύ γιατί ξέρεις και την αλήθεια μάλιστα;
 

Μήνυμα του κειμένου: Σταματήστε να λέτε στον κόσμο την Αλήθεια. Θα την βρει μόνος του. Μεταδώστε γνώση, σώζει ζωές.


No comments:

Post a Comment

Αξιολογήστε μας, σχολιάστε μας, ή απλά γράφτε μας κάτι